HTML

Bajuszblog

A Bajuszblog a Nemzetközi Bajuszhónap hivatalos lapja. Négy hét növesztés, utána sörözés. Az öné hogy áll?

Írjon!

Ide küldjön megható, őszinte vagy akár feldúlt, de mindenképp bajszos levelet, rajzot, verset, fotót!

Friss topikok

Archívum

Bajszos nyerte a Nagy fogyást!

2008.02.13. 00:15 puskar

István 197,3 kilóról 103,1 kilóra fogyott öt hónap alatt, és jobban áll neki a bajusz, mint valaha. Nem véletlen, hogy Jakupcsek Gabriella elpirult, és "fickósnak" nevezte a műsor döntőjében. Kemény munka, futás, fekvőtámasz, dzsúdó. A Bajuszblog gratulál a lakáshoz és az álomutazáshoz, valamint kézfogását küldi Istvánnak.

8 komment

Címkék: tévé verseny siker bajusz türelem híres magyar elismerő pillantások

A bejegyzés trackback címe:

https://bajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr10337352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina 2008.02.13. 15:42:48

Nagyon szurkoltam neki, emlékeztet a testvéremre, aki sajnos már lassan 3 éve, hogy elhunyt... Hihetetlen szerénységgel, álnokság nélkül, és kitartóan dolgozott, még akkor is megőrízte ezt a szerénységet, amikor a fél ország őt ünnepelte!!!

Gratula!!!

Attila 2008.02.14. 01:25:29

Gratulálok Istvánnak!

Én 165 és 170 kiló között ingázok, tudom mit jelent egy fogyókúra. Évről évre belevágok különböző módszerekkel, és el is jutok 10-15 kiló mínuszig, de mindig visszajön.

De nem adom fel! Egész életemben sportoltam, túráztam, bicikliztem, versenyszerűen kézilabdáztam, imádok teniszezni, mégis meghíztam.

István és a többiek példája azonban reményt ad. Igaz, nekik hatalmas seígtség volt az a lelki és szakmai profi támogatás, amit megkaptak.
Egyedül megcsinálni borzasztó sok pénzbe kerül és nagyon nehéz:(

jancsibohóc 2008.02.14. 08:55:18

Attila, nem kell enni.
auschwitzban sem volt kövér ember
a bajszos meg nem csak a fogyókúrától fogyott le.
aki elhiszi hogy utolsó 6 hét alatt 30 kilót le tudott fogyni cuccok nélkül az még nem fogyókúrázott sosem

Attila 2008.02.14. 12:02:38

jancsibohóc

nem volt poénos az auschwitzi hasonlatod.

Én nem láttam a Nagy Fogyást végig, csak addig, amíg összesen 4-en maradtak.

Az szerintem is tuti, hogy fogyasztószereket is szedniük kellett, mert nekem a legnagyobb fogyásom 25 kiló volt 6 hét alatt, léböjtkúrával. A 90 napos szétvlasztó étrenddel fogytam 10-15 kilókat, de azokból átlagosan 7-8 kiló visszajön.

Enni pedig kell, a koplalás nem fogyókúra. De tény, hogy nekem az utóbbi vekben csak annyit sikerült elérnem, hogy megállt a a súlyom és ingázik egy kb 10 kilós határon belül le-föl.

Amúgy pedig mindneki láthatta a tévében, hogy mi kell a fogyáshoz: rengeteg szabadidő, személyi edző, gyógyszerek és szuper konditerem ingyenes használattal, és ingyen bizotsított étrend, plusz sportolási lehetőség.
Így én is lefogynék 60-70 kilót röhögve. Hiszen csak a magam nagy bálnatestét kellene beleadnom a projektbe, aztán hajrá. Én is optimista és eltökélt lennék, ha ingyen kapnám mindezt a segítséget és persze közben otthon valaki fizetné a számláimat, amíg nem tudok dolgozni, mert fogyózok.

jancsibohóc 2008.02.14. 14:40:04

"Amúgy pedig mindneki láthatta a tévében, hogy mi kell a fogyáshoz: rengeteg szabadidő, személyi edző, gyógyszerek és szuper konditerem ingyenes használattal, és ingyen bizotsított étrend, plusz sportolási lehetőség.
"

ez a nagy tévedés, ezzel vigasztalják magukat egyesek. így max gyorsabban fogysz.
napi 1-2 óra aerob mozgás: bicikli, gyaloglás, kocogás, futás, amelyik szimpatikus.
akinek erre nincs ideje ott már nagy a baj.
valamint normális étrend, amihez persze jó egy szakember, de a neten tömegével vannak ötletek, fórumok csak meríteni kell.
imho egy fillér többletkiadásba nem kerül. talán a minőségibb ételek jelentenek többletet.
konditerme nem rossz hozzá, de nélküle is lehet. gyógyszerek, napi több óra sportolás már nem biztos hogy egészséges.
6 hét alatt 25 kiló szép eredmény, de nem maradandó.
a fenti egyszerű módszerrel heti 1 kiló szinte biztos, fél év alatt 25 kiló pedig elég jó eredmény.
sokan azt hiszik hogy a 20 év alatt felszedett soksok10 kilót majd 2 hónap alatt ledobják, hát a szervezetünk nem hülye. szépen lassan okosan stabilan.

Attila 2008.02.14. 18:47:28

jancsibohóc

ne oktass ki a fogyásból, tudok róla éppen eleget.
Én nem vigasztalom magam, ráadásul nem 20 év alatt híztam meg, és pontosan tudom, hogy 2 hónap alatt nem lehet lefogyni.

Csak arra akartam rávilágítani, hogy nekem nincsenek ilyen szuper lehetőségeim, mint amiket ebben a műsorban adtak a játékosoknak.
És igenis sok pénzbe kerül az az étrend amivel lehet fogyni. Legalábbis nekem nincs rá pénzem.
Én nem zabálok, gyűlölöm a zsíros ételeket, a "magyaros" konyhát.

Kicsit összetetteb ez a dolog, de a vékony emberek azt hiszik okosabbak mint a kövérek, és szerintük mindki aki kövér az alsóbbrendű, és kevesebbet ér.

jancsibohóc 2008.02.15. 07:56:46

akkor minek okoskodsz, hogy személyi edző, gyógyszerek meg szuper konditerem? egyik sem kell.
kb 100 embert láttam 10-30 kg-okat lefogyni az elmúlt években egyszerű módszerekkel.
ne magyarázd már meg hogy a semmitől híztok. anyag nem vész el, nem keletkezik csak átalakul. mi a túrótól lesz rajtad +10 meg akárhány kiló? oxigén átalakul zsirrá?
akármilyen morbid is, de auschwitzban hogyhogy lefogyott mindenki, még a 200 kilósak is?

Mercy 2008.07.23. 21:51:22

Figyelj Jancsibohóc!!!

Te csak auschwitz-ról tudsz beszélni???
Szerintem ott éhezés miatt fogytak le az emberek...és itt nem éhezni kell!!! Attól ha valaki éhezik, lehet hogy 200 kilóról is lefog tudni fogyni, de hidd el a 2szeresét szedi utánna vissza. én tudom, én 3-4 hónap alatt fogytam le 15 kilót. de ezt 2-3 hónap alatt vissza is szedtem. ugyhogy ne hozzál elő baromságoat, meg ide nem illő dolgokat.
Meg amugyis te most azt várod el, hogy ugy fogyjon le egy ember, hogy éhezik??? akkor ezt felejtsd el, és nem kell előhoznod a te auschwitz-odat.

És Attila neked igazad van, mert én például csak ugy tudok lefogyni, ha éheztetem magam, és én sem eszem zsirosakat,sőt kenyeret egyáltalán, és mégis hízom... sajnos minden ember szervezete másképp dolgazza fel ezeket, ugyhogy egy könnyebben hizostol, ne várják el azt hogy könnyen le fog fogyni...:) Nah puszika
süti beállítások módosítása