HTML

Bajuszblog

A Bajuszblog a Nemzetközi Bajuszhónap hivatalos lapja. Négy hét növesztés, utána sörözés. Az öné hogy áll?

Írjon!

Ide küldjön megható, őszinte vagy akár feldúlt, de mindenképp bajszos levelet, rajzot, verset, fotót!

Friss topikok

Archívum

Az utolsó bajuszos világbajnokság (Felhívás!)

2008.02.21. 10:08 puskar

Gordon nevű olvasónk (és állandó ihletforrásunk) hívja fel a figyelmet egy legendás bajuszos pillanatra (mely egy köpéssel kezdődött és kiállítás lett a vége), valamint egy kultúr/sporttörténeti tényre, mindehhez pedig fényképeket is csatol. Ezennel pedig megkérnénk minden olvasót, hogy ha talál egy fotót Koszta Jánosról, azt azonnal küldje el nekünk!

"Már-már közhely és lerágott csont, de az 1990-es VB legizgalmasabb jelenetét két bajuszóriásnak, Rudi Völlernek és Frank Rijkaardnak köszönhetjük. Egyébként talán ez volt az utolsó vébé, ahol a focisták nyíltan vállalták arcszőrzetüket. Olyan nagyságok reklámozták a bajuszt, mint Carlos Valderrama, Roger Milla, Ruud Gullit, René Higuita."

12 komment

Címkék: történelmi bajusz büszkeség sportbajusz elismerő pillantások összeakasztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr13347172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ssrrr 2008.02.21. 14:59:52

Eszement módon idétlenek.

kzgy 2008.02.21. 15:01:30

Koszta! Koszta! A legnagyobb kedvencem volt!

Zsirparaszt 2008.02.21. 15:07:23

És Disztl Péter?!?!? Neki még szakálla is volt!

moTmeN 2008.02.21. 15:08:32

Koszta egy lakotelepi hazban lakott velem akkor, amikor a Vidiben volt kapus, de mivel ovis voltam, nem emlexem akkoriban milyen bajsza volt...

egyebkent a kopes a kiallitas utan volt.
www.youtube.com/watch?v=N9xzNjQ984I

Dirty 2008.02.21. 15:10:50

Hajrá bajusz! Az enyémet véletlenül levágtam valamelyik reggel... Szomorú.

szodomos 2008.02.21. 15:21:52

Koszta Jani egy sajószentpéteri cigánygyerek, a nővére technikát tanított nekem áltisibe, még egy dedikált fényképet is hozott nekem Janitól, mikor kicsapták a mencsesztert. Természetesen bajúszos volt a képen!

serse 2008.02.21. 15:27:44

Csíííjjjj, az anyja kiralejzumát!!! Én Gullit-ra úgy emlékszem, mintha legalább olyan vagány, tökös fazon lett volna mint mondjuk Slash. No de mindegy, így is pompás volt. Most megyek tisztítószerért és letörlöm a monitorom, mert épp kekszet ettem, mikor megláttam a srácokat :D

Fandor 2008.02.21. 15:32:18

Koszta Jani (és a '85-ös Vidi) kép mailen ment, további nagyszámú bajusszal!

Ferike 2008.02.21. 17:27:07

Kosztakurta?

szodomos 2008.02.21. 20:34:21

Most jutott eszembe, hogy jelen korunk egyik legnagyobb síurója Adam Malysz milyen kackiás bajúszt visel. www.malyszomania.com/

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2008.02.25. 11:03:08

WOW! Koszta nekem is kedvencem, egy oviba jártunk - mármint a gyerekeink. Néha beszélgettünk az utcán, én is ott laktam a szomszéd házban :)))
Hajrá VIDI! micsoda jó meccsek voltak 85-ben!!
süti beállítások módosítása