HTML

Bajuszblog

A Bajuszblog a Nemzetközi Bajuszhónap hivatalos lapja. Négy hét növesztés, utána sörözés. Az öné hogy áll?

Írjon!

Ide küldjön megható, őszinte vagy akár feldúlt, de mindenképp bajszos levelet, rajzot, verset, fotót!

Friss topikok

Archívum

Napibajusz: minőség, garancia, siker

2008.02.08. 16:41 puskar

Mióta Bajuszom van, az üzleti életben sikeresebb vagyok! Az érettség és a komolyság tekintélyét tükrözi minden egyes tárgyalás alkalmával, - nem beszélve arról a korántsem elhanyagolható ténytől, hogy illik a sötét öltönyöm színéhez, csibészes vagyok "benne", és bárhová betudok ülni meginni egy kávét.....

Az oldalhoz gratulálok és sok sikert a jövőben

Üdvözlettel: Levente 

9 komment

Címkék: siker napi bajusz üzletibajusz

A bejegyzés trackback címe:

https://bajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr83326383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukacka 2008.02.08. 17:59:59

Miért, bajusz nélkül melyik kávézóból rugtak ki?

És milyen közegben bizniszelsz, ahol előnyösebb ez a külső, mint a jólfésült/ápolt?

A csibészesről meg az jutott eszembe, amikor Csupati mondja Kántornak, hogy "Csibész! Fogd meg!"

:)

rododendron 2008.02.09. 01:03:56

A NŐ dönt. Én évtizedekig hordtam. Einstein, Groucho Marx. Hosszú idő után kalandvágyból levágtam, ott hagytam az óceánon túl. Furcsa volt érezni a levegőt a szájam fölött. Egy darabig olyan sírós volt a mimikám. Mondták, a szőr lehúzza a bőrt, ha piciny súly is, de számít. Aztán visszanövesztettem. Majd megint nyissz. Egyik nő: jaj, de jó. Másik: jaj, de rémes. Végül műbajuszra gondoltam. Felveszem, lekapom. Fel. Le. Fel. Le. (Hogy mindenkinek megfeleljek.) Vagy rajzolni, mint Rodolfó. Van valami kéjes a leborotválásban. Ez még csak úgy eszembe jutott. Nyissz.

ong 2008.02.09. 01:10:05

rododendron

vicces ember vagy!:O)

kong 2008.02.09. 01:13:04

a témához nem igazán tudok hozzászólni nekem is pelyhedzik , mivel nő volnék,...remélem nem nő meg nagyra!! :)))

rododendron 2008.02.09. 03:25:57

Kedves Ms. Kong, ha megengedi, Frida Khalo, (Mexikó)festőnőnek szinte védjegye volt a bajuszka. Ha jól emlékszem a grúzoknál is gyakori ez a kis többlet, és arrafelé ezt értékelik a férfiak. (Ki lát a lélek mélyére minden tájon?) Úgy tudom szőkíteni is lehet, akkor nem erősödik. De ezt nálamnál biztosan jobban tudja. Én mögöttem három évtized bajusz néz le rátok (ez egy Buonaparte átirat, persze neki nem volt szőrkéje a nevezett helyen.) Érdekes lehetne végig nézni, mikor volt irtandó, s mikor kívánatos a bajusz. Csapongok: az ókori Rómában a pisze orr a rabszolgák "jelének" számított, a nemes patrícius büszkén ívelő sasorral díszelgett, erősen borotvált mezőny fölött. (Lehet, hogy a virrasztás serkenti a növekedést? Ujjbeggyel kontroll: a teremtésit, amíg itt locsogok hát nem óvatoskodik vissza a lator?! Már serceg! Hol a pengém?Hadd szakasztom le izibe!

Áron(alul) 2008.02.09. 07:33:37

Fogyni sem ártana, meg fésülködni néha. A bajusz egy dologra jó, nem kell foglalkozni az orrból kilógó szőrökkel. 16 éve vagyok az "üzleti" életben (jelentsen ez bármit) bajszom sosem volt. Sikeres ember már nem lehetek. Amúgy az "üzleti" élet elég tág meghatározás, mert a termékforgalmazó is meg a general manager is abban mozog. A képet elnézve inkább az elsőre tippelek az úr "üzleti" életbeli pozícióját saccolva.

nouser 2008.02.09. 11:29:03

Kedves hhhhh!

Az "Úrat" van szerencsém közelről ismerni. Elmondhatom, hogy a biztosítási ügynökök közül ő a legügyesebb.Nem irodista, szigorúan csak házal!Legnagyobb szakmai elismerése az volt, amikor 2001-ben Pápán, személyesen köthetett meg Gyurcsány Ferenc édesanyjával, egy lakásbiztosítást.
Emelett MLM hálózatépítéssel is foglalkozik:a forever living product-nál már 22 %os bonuszban van!!!!
Bajuszt azért növesztett, mert az asszony féltékeny volt..így már nem lett az.
Pár kiló felesleg valóban van rajta,de ez köszönhető a hideg télnek!
A haját pedig nem nem fésüli, direkt módon hordja így!-ugyanis Justin Timberlake-nek is ilyen frizurája volt a 2006-ban egyik koncertjén a Medison Square Garden-ben.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.02.09. 12:41:14

Jaj de jó, hogy bajusz, azt hittem, hernyó mászik ki a szimpatikus fiatalember orrlikából az üzleti életben.

"Én évtizedekig hordtam. Einstein, Groucho Marx."

Mi van velük? Egyébként Groucho Marx a legendás bajuszát csak ráfestette az arcára fellépés előtt.

"bárhová be|tudok ülni meginni egy kávét..."

Nekem ez bajusz nélkül is sikerülni szokott általában. Az üzleti életben. Is.

TommmmyBacsi 2008.02.09. 15:00:47

Te-te ember,ezt mi is igy csinaljuk!Nagyon csini!:))Azon kivul,hogy a kolbi zsirjat kesobb le tudod nyalogatni, ha esetleg megeheznel,meg a magas UV-sugarzas ellen is kitunoen vedi az ajkaidat ember!Az nem egy rossz dolog!Azert ,meg egy ilyen bajszival is NEZZEL-MAGAD-UTAN-EMBER!
süti beállítások módosítása