HTML

Bajuszblog

A Bajuszblog a Nemzetközi Bajuszhónap hivatalos lapja. Négy hét növesztés, utána sörözés. Az öné hogy áll?

Írjon!

Ide küldjön megható, őszinte vagy akár feldúlt, de mindenképp bajszos levelet, rajzot, verset, fotót!

Friss topikok

Archívum

Bajuszsztori: végül elváltak, de nem a bajusz miatt

2008.02.01. 10:45 mvmv

Fiatal nő vall ötvenes szüleiről:

"- apunak a bajusz az élete része, a katonaság óta mindig is volt neki, tehát legalább 35 éve... párszor levágta (pár évente le kell, a "megújulás" miatt), de mindig visszanövesztette, mert hiányzott neki. némi esztétikai oka is van a bajuszának, eltakarja a kicsit ferde száját.

- az emberek így szokták meg aput, nem is nagyon tudják bajusz nélkül elképzelni

- egy történet van a bajuszával kapcsolatban: amikor gyerek voltam, egyszer levágta, én pedig mikor megláttam, elkezdtem veszettül sírni és csak azt hajtogattam, hogy "ez nem az én apukám"... elég sokáig tartott, mire megnyugtattak.

- anyu elmondása szerint sosem zavarta apu bajsza, semmilyen esetben sem, sőt, annak idején többször el is mondta, hogy a bajusz levágása válóok... (végül aztán elváltak de nem ezért)"

1 komment

Címkék: történet bajusz

A bejegyzés trackback címe:

https://bajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr68319549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.02.05. 16:08:56

apám jó ideje bajuszos, és a keresztlánya már így ismerte meg. így hát mikor szembesült régi fotókon apám csupasz képével, gyorsan pótolta eme nemes szőrzetet kék golyóstollal :)
süti beállítások módosítása