HTML

Bajuszblog

A Bajuszblog a Nemzetközi Bajuszhónap hivatalos lapja. Négy hét növesztés, utána sörözés. Az öné hogy áll?

Írjon!

Ide küldjön megható, őszinte vagy akár feldúlt, de mindenképp bajszos levelet, rajzot, verset, fotót!

Friss topikok

Archívum

Bulvárbajusz

2008.02.05. 06:19 nak

A tegnapi Bors örvendeztetett meg bennünket rögtön a hatodik oldalon az alábbi szívmelengető cikkel.

Nem meglepő egyébként, hogy az egész lapban ez az egy becsületes bajuszos ember kapott helyet, rajta kívül volt még két fociedző bajusszal (az egyik magyar...), de őket mi nem tartjuk ennyire európai értelemben vett becsületesnek. Vivát Pató Ferenc!

27 komment

Címkék: bajusz trolibuszsofőr

A bejegyzés trackback címe:

https://bajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr47325024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilderoy 2008.02.05. 09:51:28

Hajrá. Remélem, nem pofozta fel az asszony :)

bogesz 2008.02.05. 09:54:30

ez a Várhidi Péter...vagy nem?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.02.05. 10:06:37

Korrekt faszi, remélem visszakapja az élettől.

Cseber Lajos 2008.02.05. 10:31:59

A 80-as évek elején, az átkosban volt egy olyan eset, hogy egy taxisofőr talált egy táskát, benne egy személyit és 10 ezer dollárt. Egy kis hezitálás után bevitte a táskát a Főtaxi központjába. A személyi alapján értesítették a tulajdonost, aki be is ment, elvette a személyit, de a dollárra azt mondta, hogy nem tudja, hogyan kerülhetett a táskába, az nem az övé, úgyhogy a pénzt berakták a taxisok nyugdíjalapjába.

Dénes Balázs 2008.02.05. 10:51:32

Személyesen is ismerve a kollégát, örülök, hogy ilyen pozitív cikk jelent meg róla.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.02.05. 11:14:15

mennyire jó! szerinted azért becsületes, mert bajuszos? ha így van, minden rendőrnek bajuszt! minden politikusnak! minden magyarnak!
:)))

Balage 2008.02.05. 11:19:16

Gratula!!
Inkább ez legyen a követendő példa szuperkishazánkban és ne a rongyrázó győzifélék,meg a melegfelvonulás.

2008.02.05. 11:21:23

Becsületjárat? A többi nem az?

Fue · http://www.english-hungarian.com 2008.02.05. 11:39:41

Bocs, de nem ez a természetes? Mármint hogy ha találok valamit, és van esélyem, hogy megtaláljam a tulajt, megkeresem, és visszaadom neki?

rozzantkéjenc · http://masszazs.blog.hu 2008.02.05. 12:20:48

Fue, lehet hogy Neked és nekem ez a természetes, de szomorúan tájékoztatlak hogy mi vagyunk a ritka kivétel.

Az igazi Rocky Bilbao 2008.02.05. 12:21:56

Borssal a Morálért és Erköltsi Megújulásért.

Hoffy 2008.02.05. 12:41:43

Egyszer a Ferenc körúti aluljáróban, találtam egy pénztárcát. Ugyan lakcim nélküli vagyok és hivatalosan nincs is munkám, és az összeg ami benne volt segített volna rajtam. Ráadásul a benne lévő bankkártyának a pinkódja is benne volt. Bennem viszont felse merült, hogy megtartsam. Mivel semmi beazonosítási adat nem volt benne. Csupán a bankkártyán lévő név, ami viszont semmi elérhetőséget nem jelentett. Ugyanis nekem a bank nem adta ki az ügyfél elérhetőségét. Ezért odavittem a rendőrökhöz, akik ezen teljesen megdöbbentek és, rengetegszer elmondták, hogy tényleg leakarom adni, mert ez nem szokás. Mikor ragaszkodtam hozzá akkor kitöltöttek egy átvételi lapot és a rendőrség megpróbálta megszerezni a hölgy adatait, de a bank korrektül nem adta ki hanem értesítette, a hölgyet és így jutott vissza hozzá a pénztárcája. A rendőrök viszont nem értették meg, hogy egy lakcímnélküli, hogy hogy nem tartja meg a pénzt amikor pedig nagy szüksége lett volna rá. Megjegyzem én azóta már bőven visszakaptam a sokszorosát, ugyanis vallom, hogy hosszútávon kifizetődöbb a becsület.

Hoffy 2008.02.05. 12:53:48

Én csak becsülni tudom a trolisöfört és nem csak elismerésekben, hanem anyagilag is megfogja kapni.
Viszont ebben az országban a szocializmus az emberek agyába sulykolta, hogy lopjál, legyél önző, stb. Ezt az országot vezető politikusok nagy része is hasonlóan gondolkodik és csak a saját pillanatnyi hasznát nézi. Viszont a fejétől bűzlik a hal, hát még Magyarország. Nekünk viszont nem kell ezt követni, mert azért mert más gonosz nekem nem kell annak lenni. többet érek vele, ha inkább arra törekszem, hogy erkölcsileg meg újuljon az ország. Nekünk erre van szükségünk de nagyon. Szégyenítsük meg a politikusokat!

EasyFriend 2008.02.05. 12:56:54

Cseber Lajos 2008.02.05. 10:31:59
"A 80-as évek elején, az átkosban volt egy olyan eset, hogy egy taxisofőr talált egy táskát, benne egy személyit és 10 ezer dollárt."
Asszem, tekintve, hogy ez az átkosban történt, a pénzét elvesztett ember így is jobban járt, mint ha bevallja, hogy 10 ezer dollárja van... Vagy nem?

rozzantkéjenc · http://masszazs.blog.hu 2008.02.05. 13:10:29

Ha már a rendőrök szóba kerültek: egy utazási iroda kirablása után a helyszínelők előbb megmosolyogták, majd nyíltan pancsernek nevezték az alkalmazottakat, ugyanis a pénz nagyobb része megmaradt!

Ferko76 2008.02.05. 13:14:53

Én a sziget fesztiválon adtam vissza 2 telefont is.

Az egyik lány aranyos volt, vártam hogy felhívjon, fel is hívott, és beledarálta hogy: adddvissszaatelefonooooooom!!! Kicsit parancsolóan, de inkább könyörgően. Mondtam neki vigyorogva, hogy hát gyere érte. Érte, jött, kikapta a kezemből és szinte elrohant, én meg utána szóltam hogy szívesen. És továbbra is csak vigyorogni tudtam. Nekem ez az élmény többet ért mint a 100.000 forintos telefonja.:o) Szegény pára, biztos részletre vette.

Másik egy srác volt, ő korrekt volt, megittunk ennek örömére egy sört, aztán mindenki ment a dolgára.

nevem 2008.02.05. 13:20:39

Balage, kedves homofób olvasó! Ezzel azt akarod állítani, hogy aki részt vesz a melegfelvonuláson, vagy nem vesz részt, de a saját neméhez vonzódik, az nem adta volna vissza a talált pénzt?

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.02.05. 13:21:30

Hoffy: "Csupán a bankkártyán lévő név, ami viszont semmi elérhetőséget nem jelentett. Ugyanis nekem a bank nem adta ki az ügyfél elérhetőségét."

A talált bankkártyát nyugodtan le lehet adni az illető bankban, többek között azért, mert a bank tulajdona. Ők eljuttatják az ügyfelükhöz. Nem kell rendőrségre szaladgálni vele, sem magánnyomozást folytatni.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.02.05. 13:22:56

Van összefüggés a bajusz és a becsület között?
Ha igen, van-e remény a nők és a gyermekek számára?
(Esetleg végső esetben műbajusz?)

Hoffy 2008.02.05. 13:32:42

Kedves BlueBunny!

Ha el olvastad láthattad, hogy nem csak egy bankkártyát találtam hanem egy pénztárcát pénzzel, A teljes fizetése benne volt mint utólag kiderült. Azt meg nem bíznám a bankra (kecskére káposztát). Egyébként a rendőrök jobb ötlet, mert a banknál a pénzleadáshoz is sorszámot kell tépni. A rendőrök meg azért vannak az utcán is.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.02.05. 15:22:25

Hoffy: A készpénzt, azt tényleg. A bankkártyát viszont. Ellenben. Mindazonáltal.

Cseber Lajos 2008.02.05. 17:23:04

Én nemrégen el voltam veszve. Le is adtak, de eddig még senki nem jött értem, itt forgatom a szemeimet a polcon.

Tikitaki 2008.02.07. 18:16:06

Kicsit sántít ez a dolog. Hogy derültek ki ezek a jócselekedetek?
De azért gratulálok ha igaz.
Nekem volt egy kollégám, rég aki saját magáak írt dicsérő és köszönő leveleket a céghez.(buszvezetők voltunk Miskolcon) És egyszercsak lebuktatta saját magát.

márk · http://bajusz.blog.hu/2008/02/05/bulvarbajusz 2008.02.10. 20:39:55

Ez tényleg nagyon jó, hogy van néhány ilyen rendes ember! Én speciel biztos és még nagyon sokan, nem adták volna vissza! Én lehet nem vagyok becsületes de legalább őszinte vagyok!
süti beállítások módosítása